kizimveoglum34 üçü de aynı gün mü 😟 keşke zamana yaysanız. Rotanın yan etkisi genellikle ishal oluyor pek korkulacak birşey değil . Ama bexsero ağır bir aşı diye biliyorum .şişlik kızarıklık ve ağrı yapabilir. Calpol verebilirsiniz 5-6 saat arayla bi de havlunun arasına buz koyup aşı yerine kompres yapabilirsiniz. Ben rotayı 3. Ve 5. Aylarda vurdurdum. 6. Ayında sağlık ocağı aşıları olunca bexseroyu 1 ay erteledim bu ay yaptıracağım. Vücudunu yormamak adına 7-10 -18 ay bexsero 12. Ay nimenrix. Doktorunuz 3 ünü neden aynı gün dedi acaba