kizimveoglum34 merhaba oğlum 7 ay 14 günlük. Rota ve baxero bitti. Nimenrix daha yeni olacak. İki menenjit aşısını sırayla yapmayı tercih etti doktor ancak rota ile baxero denk geldiği oldu.
Oğlum sağlık ocağı aşılarını hissetmiyor bile ağlaması dahi yok çok şükür ama doktorumuz menenjit ateş yapar yüksek ihtimalle dediğinden aşıdan sonra ve altı saat sonra calpol ver çocuk rahat etsin dedi. Nasılsa ateş olsa da biliyoruz ki aşıdan dedi. İlkinde anlamamışım ateşi de 36,4 genelde 36,9 civarı seyretti. Kendine göre sıcak ama ateş yok. İkincisinde rica etti rahat uyur içir diye içirdim ateş de olmadı. Doktorun muhakkak bildiği var orası ayrı ama menenjitin süresi de çok yok keşke üst üste yapılmasa.