kizimveoglum34 tabiki ben oglumu 3 aylikken yaptirmak istedim doktorumuz bi yasindan once ben yapmıyorum dedi bende ona okey dedim, sonra ülkede mülteci oranı fazla olunca vakalarda tekrarlanmaya başlayınca korktum baska doktora goturdum hemen yaptılar orda dedi diger devlet asisi dahil hic bir asi ile pes peşe yapılmasın dikkat edelim dedi yine tabil karar sizin ama en azindan rotayla denk düşürmeyin