Nimerix ve bexseroyu aynı anda yapıyorlar mı ? İlk menenjit aşısında çok kötüydü bebeğim ateş oldu ağzının içi de ateşler içindeydi sabaha kadar mızmız ağladı sürekli kontrol ettik uyku yaptı yorgun düşürdü emeklemedi bile o gün. Birde üstüne diş olunca aağır geçirdik bu ay tekrar bexsero yapılacak eşim diyor yaptırmayacağım bu ne böyle çocuğun halini gördükçe gözleri doldu.