hayalperest2310 benimkide ilk doğduğunda küvözde kaldı etti dedik kendini toplasın mama denedik öğüre öğüre almadı 4. Ay atağında memeyi bıraktı mamayı içti sonra da beni bıraktı zaten ne memeyi ne mamayı da doğru düzgün içmezdi. iştahsız bebek çok zor uğraşıyorsun gün boyu keşke benim bebeğimde önüne ne koysam yeseydi ek gıda en kötü 😂 yapıyorum yerse yiyor yemezse bırakıyorum. Oyun oynuyor ediyor bazen ağzına götürüyor 😂