1Annevekizi Aomom gerçekten burda hersey çok ucuz mesela bi postta gördüm ekmek resmen 7 lira burda 3 tl🥲🌸
Yagmursonrasitoprakkokusu 1Annevekizi keşke tayinimiz Ağrı’ya çıksaydı 🥲🥲 Kaş’a tayin olduk olmaz olaydık bu nedir arkadaş her şey mi ateş pahası olur
Biricik_11 1Annevekizi Siz ağrının neresinde oturuyorsunuz acaba? Ben aslen ağırlıyım Annem ekmeğin orda 5 tl olduğunu söyledi üstelik uzun zamandır öyle Eltim de aptamil mama kullanıyor burdakiyle aynı fiyata😁Sizin yer neresi söyleyinde oraya yönlendireyim😀😀
Farketmez kivircikannesi getırde 419 olmuş geçen hafta 2 kutu trendyoldn 550 e almıştım bunlar son zaten mecbur bıraktıracağım zaten eskısı gıbi istemiyor allahtan
Irmakmelegim Aaaa1864 sma comfort 3 numarayı 2 hafta önce 230 TL aldım amazonda 1.5 ay öncede 190 TL almistim genlde amazondan aliyroum bizde 3 numara kullniyrz
Kepekekmegi Bebisss03 biz de aptamil kullanıyorduk geçen e bebekten aldım 1 kg 360-370 civarı bir fiyatı vardı 0-6 ay olanın
Bebisss03 Kepekekmegi bende e bebeğe bakmıştım ama kalmamıştı bence son 1-2 gündür fiyatlar güncellendi muhtemelen artmıştır orda da 🫠