Miniktirtillarim Bebisss03 hey masallah kac no kullaniyorsunuz siz Bende aptamil3 kullaniyorum elimde stok var diye bakmadim hic guncel fiyatlarına ama bi bakayim😔
Bebisss03 Miniktirtillarim 1 numara kullanıyorum getirden alıyordum hep normal fiyatı 354 tl falandı baya bi indirim kuponlarım oluyordu 270-280 civarına alıyordum 800 gramını, bugün bir baktım 419 tl olmuş 🤦🏼♀️
Deletedmom_58 Deletedmom104 konu yine siyaset mi? Bu kadar sinir bünyeme fazla gelmeye başladı tek kaşım sinirden titriyor artık jdjdhhd
Deletedmom104 Deletedmom_58 hayır benim dağ başında uluyarak doğurmam Siz yavrumun kafasını tutacaksınız akskaksk
Deletedmom_79 Deletedmom_58 ben su taşıcam ısıt soğut kahve hizmetleri için. O bastırmayı kim yapacak ya fjfkfjfj en son olan iiiyyy
Deletedmom_58 Deletedmom104 enemmm bu kadar fakirlestik mi la mağarada doğum dönemine mi gidiyoruz bin kaç yüzyıl geriledik yani vay halimize 😒 Şaka bı yana kizzz ay tutarım tabikisiiii 😂😂
Deletedmom104 Deletedmom_58 Kanka yıkılma dönemine giricez gerilemeyi çoktan aştık artık akakaksk Allah razı olsun siz olmasanız içimde kalır bu jojuk akskaks
Neslihan81 yagmurkokusu_ ben söylim hemen 2 hafta önce 350 ye aldığım sma optipro 1 kilo şuan 505 TL olmuş en iyisi trendyoldan almak yani daha uyguna geliyo
yagmurkokusu_ Neslihan81 e bebekten mi aldın ben dün aldım 2 kutu 1 kg 380+380 bugün mü gelmiş. Faturasını bulayım eşime mesaj olarak gelmiştir 😂
Deletedmom_58 Deletedmom104 sus sus pompaliyi alıp dışarı çıkıp yeter ulen diye devrim yapacam gaza getirmeyin beni hdhshs Eyvallah kanka ne demek her zaman 😂😘
Biricik_11 1Annevekizi Siz ağrının neresinde oturuyorsunuz acaba? Ben aslen ağırlıyım Annem ekmeğin orda 5 tl olduğunu söyledi üstelik uzun zamandır öyle Eltim de aptamil mama kullanıyor burdakiyle aynı fiyata😁Sizin yer neresi söyleyinde oraya yönlendireyim😀😀