Cerence ben bir kaç farklı damla kullandım. İşe yaramadı hatta daha çok kıvrandırıyordu. Sonra damlalarla ilgili tez ve makaleleri okudum. Etkinliği bilimsel çalışmalarla kanıtlanmış bir damla yok. İçlerindeki simetikon isimli madde de ilaç grubuna giriyor. Hastalık olarak tanımlanmayan bir gaz süreci için çocuğa neden ilaç vereyim ki dedim. Öte yandan masaj uygulamalarının etkinliğini kanıtlayan araştırmalar var. Ben de masaj yapıp, sancı saatlerinde banyo yaptırıp, bu doğal süreçte çocuğuma sarılıp öpüp sakinleşene kadar yanında olarak yapabileceğim en doğru şeyi yaptığımı düşünüyorum artık.