Bedis- onu söyleme sebebi şu yüzden gazlı bebek daha önceden emdiği sütü hazm etmeden çiy süt emiyor bu ikiside daha fazla gaza yol açıyor sancı çekiyor bebek. Zaten ilk 15-20 günlük sürecte 2 saatdan bir emzirmek gerekli hem sarılık açısından hemde gelişme daha sonrası zaten bebekte ayarlıyo bende aç kalacağını düşünüyorsum sürekli memedeydi ama zamanla fark ettim ki alakası yok