67 günlük gaz sancısı had safhada olan bir bebeğim var. Akşamları saat 8 de nurse harvey gaz damlası saat 9 da kimyon 1 2 çay kaşığı veriyorum, sabaha karşı gaz sancısıyla uyanıyor ama rahat çıkartıyor. Bir de gerçekten acı, çok baaharatlı, gaz yapan meyve ve bakliyatları tüketmiyorum, bebeğimin ayağında mutlaka çorap olur. Ne yaparsak yapalım gazlı bebekse en aza indirebiliyoruz maalesef kesin çözüm zamanla diyorlar