Konumuz G A Z !
39 günlük analık hayatımda içim parçalandı yavrucagim kıvranıp duruyor 🙄 sorulara gelelim, hepimizin yavrucaklarinin mutlu tuvaletleri olsun bi kucuk 💩 a bu kadar sevinecegimi biri soylese inanmazdim 🥲
Bizim gaz sikismalarimiz 7. Gün başladı tabi ben Bi panik heyecan arastira aradtira masaj yapmayı öğrendim. Bebeğim masajla rahatlıyordu. 25. Gün artık yetmedi bu seferde malesef istemesemde o zamandan bu zamana 3 4 kez zeytinyağı verdim. İse yaradı mı emin değilim.. kendim devamlı kimyon çayı içiyorum. Bu aralar rezeneye de başladım. İlk vakitlere göre aslında sıkışması azaldı fakat akşam ağlamaları ve sıkılmalar devam ediyordu. Etrafımdaki insanlarda bana çektirme bu çocuğa yazık damla ver dedi. Bu defa gaz damlası araştırdım. İşte herkesin bildiği gibi metsil biogai sap simplex maflor…. liste uzun. Yok gaz damlası yok probiyotik. Yok aman damla verme bebeğe kimyon ver falan. Oldu benim başım düğün. Dostlarım, analarim, ballarım Allah için Bi hata ettim gaz damlası kullanamdan anlaşılmaz dediler gittim metsil verdim. Simdik soru vakti;
Metsil günde 4 kez 8 damla denildi. Gece ve sabah verdim. Bebeğim kıvranıyor. İlk soru gaz damlaları kullanıyor kullanılmaz etki eder mi?
Verdiğim qn etki göreceğimi düşünmüştüm. Beklemek gerekiyorsa daha çok sıkıştırmış oluyor çünkü. Bazıları etki uzun sürede olur demiş. Ne kadar sürede anlayacağım etki edip etmediğini?
Aguline damla hakkında bilginiz var mı?
Kullanıp memnun kaldığınız damla (biliyirum kişiye göre değişiyor ama olsun) ve yöntemler neler? Masaj dus vs denedim.
Bu damlaları benim Dr um obermiyorum tam araştırma yok sana bırakıyorum dedi. O yüzden damla vereceksen zehir veriyor gibi hissediyorum. Vermesem mı? Bildiğiniz kötü bir etki var mı?