Aaayysseee ilk kez böyle bişey duyuyorum , bu kadar küçük bi bebek ek gıdaya nasıl hazır olsun ? Bu iş sadece bağırsaklarda mı bitiyor ? Ayrıca ek gıdaya başla diyip su verme ne demek ? Cocuk susuzluktan perişan olur . Bebe bisküvisi meyveli yoğurt ya ne komik öneriler bunlar ? Hani siz kendiniz hazırlarsanız tamam da normalde hazırlarını zaten kullanmamak gerek , gerçekten nereye takılacağımı şaşırdım şu an . Kesinlikle başka bir doktora gidin . Sütünüz az ise bebeğinize mama verin . 🙏🏻 Benim oğlum iki yaşına yaklaştı ek gıdaya başladığımız sürede de mama yiyordu , hala geceleri yatmadan istiyor , ayrıca ek gıda sürecinde siz aşka doyumluk yiyecek veremezsiniz ona , tadımlarla başlarsınız , illaki mama ya da anne sütüne devam edersiniz yani cunku çok küçükler , böyle bi post görünce biraz karmaşık yazdım oldukça şaşırdım 🤷♀️