Aaayysseee Ya sen o doktoru değiştir bence. Benim de sütüm çok azdı verdim mamayı şu an 5,5 aylık 6500 gr gayet iyi ilerliyoruz. Doğum kilosu 2460 gr’dı yavrumun bi de düşün çok iyi toparladı. Sende ek gıdaya başlama direkt mama başla SMA Optipro kullanıyorum gaz falan da yapmıyor hiç sende al bi tane başla.