Kızım bugün üç aylık oldu hastaneye götürdüm genel kontrole ve emmedigi için,muayene oldu zayıf biliyorum ama bu kadarda beklemiyordum 4 buçuk kilo çıktı 😕 bir buçuk aylıkken 4 kiloydu yani bir buçuk ayda sadece 500 gram almış…. anlattım doktora çok zor emdiğini ağladığını mama gelmedigini vs mama önerisi istedim,ek gıdaya başlicaksın şu an üç ayını tamamlamış bağırsakları hazır dedi…çok zayıf kalmış eğer boyuda uzamamis olsaydı çok sıkıntıydı boyu uzamış şükürki ama kilosu çok düşük mama verme eskiden mama mı vardı siz ne yiyorsaniz ona da ver dedi….bir yaşına kadar süt,bal, yumurta beyazı yasak onun dışında çorba yap ver yoğurt ver bebe bisküvisi ver meyveli yoğurt ver her şeyi ver dedi…şu içiriyor musun dedim günde bir iki çay kaşığı bazen dedim su vermiceksin altı aya kadar su asla yok su içen bebekler kilo almaz dedi….çok kafam karışık bana çok küçük geliyor yani ne vercem ne hazırlicam bilmiyorum,sebze mi başta haslamam gerek,çorba hangisini vermeliyim kafamda deli sorular korkuyorum 🥲😕
Birde sol böbreğinde genişlik çıktı (detaylı ultrasonda da söylemişlerdi) her ay düzenli bakılacak büyürse eğer nefroloji bakacak dedi başına gelen var mı acaba