Bebeklerine mama alamadıkları için inek sütüne erken geçenler, bez alamadıkları için yıkanabilir bezlere geçenler olacak çocuklara ayda 1 et alabiliyorken belki 6 ayda 1 alacaklar kendi evlerinden ailelerinin evine taşınmak zorunda kalacaklar. Her açıdan cocuklar için hayat çok zorlaşacak bu saatten sonra üzüleceğim tek sey cocuklarımızın hayatı mahvoldu. Yapmasaydınız çocuk diyenler olacak biz hamileyken alım gücü çok daha yüksekti. Çok çocuğu olanlara niye yaptın yetmiyor muydu diyecekler kim gördü ki bu kör karanlığı. Maddiyat eşimle ilk evlendiğimde hiç sorun değildi şimdi her gün para konuşur olduk geçim çok zor Allah yardımcımız olsun.