Srpapatya herşeye zam bunu duyan ev sahipleride coşuyor 2 milyon 400 istiyordu daireye şimdi 2.milyon 900 yapmış bu ne hız Allahım devlet bir yandan millet bir yandan dar gelirli şamar oğlanına döndü. Ama benim vicdanım rahat oyumu kullanırken. Devlet hiç bir gösterişten kısmıyor ama halka gelince kepçeyle değil artık kazanla alıyor vah ne yazıkki evlatlarımıza