GezginPaNDa vatansever arkadaşlar vatanseverliği sadece asker polis bayraktan ibaret gördükleri için , bunun dışında kalan konular boş geliyordur. Torpil , liyakatsiz işe alım, yandaşlık, ormana, denize, toprağa saygı, doğaya baraja tarihe saygı, kamu personeline saygı, başta insana saygı nedir pek bilinmiyor. Adamlar remen vatandaşla dalga geçiyor, karın tokluğunu nimet sayıp , rızkı kendileri veriyormuş gibi davranıyorlar ya. Çok şaşırıyorum.