Gzm-kzy ben 40ım çıktıktan 1,5ay sonra oldum ilkini ve eskisi gibi değil çok kanamam oldu 5gün sürdü nerdeyse saat başı ped değiştirdim ikinciyide dün oldum ilk kahverengi lekeler geldi gitti sonra yine çok fazla kan gelmeye başladı ama eskisi gibi çok ağrım olmuyor tabi ilerisini bilemem