Benim 40 çıktı ilk ay hemen adet oldum düzenli 3 ay gördüm o arada 40 dan sonra cezeratta diye bir doğum kontrol habına başladım doktorumun önerisiyle 3 ay da sütüm kesildi son 2 aydır da adet görmüyorum arkadaşlar hapdan olsa ilk 3 ay hiç bir sıkıntı yaratmadı emzirmiyorumda emzirirken adet olmuştum çünki normal mi sizce bunu yaşayan var mı