Merhabalar,
Doğumdan sonra ilk regl olduğunuzda nasıl oldunuz arkadaşlar. Benim durumu anlatacağım olup olmadığımı ayırt edemiyorum çünkü. Bi kac gün göğüslerde aşırı hassasiyet ara ara kahverengi leke oldu sonra bi gün cok az kırmızı bi leke geldi sonra geçti. Yani biz buna regl oldum yada oluyorum diyebilir miyiz?