MeltemAK27 Bizim hastanemiz üniversite araştırma hastanesiydi onun için en ufak bir şeyi bile alıp inceliyorlardı. Yatırdılar 14 gün boyunca sabah gidip gece 10 da döndüm eve. Sonra da zaten çıkardılar kaldığı 14 gün boyunca her gün kan aldılar ve bebeğimin ellerinin üzerindeki morluklar 4. Ayına kadar sürdü. Sarılığı da 40’ından sonra iyice azaldı ve bitti şükür. Çook besliyorlardı onlarda ama bir türlü geçmedi genetik olduğunu düşünüyorum babası ve halası da öyleymiş. Şu an neredeyse 5,5 aylığız geçti her şey şükür ❤️❤️