koalamlaben benim kızımın 3 ay sürdü. Sebebini öğrenmeniz gerekiyor aslında sarılığın. Anne sütü sarılığı mı, idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı sarılık mı bakılması gerekir. Bizim idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklıydı ilk idrar yolu tedavisini 10 günlükken görmeye başladı kızım. Tedavi ile değer biraz düştü ama sonra tekrar artınca kültür baktı doktorumuz ve enfeksiyonun antibiyotiğe dirençli olduğunu söyledi bu yüzden 2 aylıkken 7 gün boyunca bacağından iğne vuruldu ve geçti şükür. Sarılığı da enfeksiyon geçince yavaş yavaş geçti. Bunlara bakılması gerekiyor. Yeni doğan sarılığı 1 haftada geçer eğer doğru beslenme olduysa.