koalamlaben Bu süreç bol bol emzirmeyle geçiyormuş. Fakat benim bebeğim gibi uzamış sarılık yani anne sütü sarılığı olanlarda ne yaparsanız yapın süreç uzayıp gidiyor. Bugün geçer, yarın geçer derken 4 ay sürdü bizimki. Sadece anne sütü aldı bebeğim. Sütün yetmemiştir, diyenler oldu. 4. ayda 8 kiloydu. Sütüm de boldu yani ama geçmeyince geçmiyor. Derdi de dermanı da anne sütü demişti doktor. Yine de bebek sağlıkla büyüyor çok şükür.