Offf yorumlara baktım bu ne yaaaa😢bizde 8ay 25 günlüğüz,atak bitti sözde günesli günlerdeyiz kabus gibi geceler yasıyorum. Her bir saat içinde en az iki kez uyanıyor,meme olmadan uyumuyor bazen dikkatini dağıtıp şanslıysam uyutabiliyorum. Sürekli ağlıyor geceleri. Gündüz uykuları geceye göre daha iyi. Yarı destek olarak yapmıstım ne güzel emzirip emziği verip yanımda uyutuyordum cok ağlarsa sakinleşmeyecekse meme veriyordum. Kalkma saatinide makine gibi değilde kendi belirliyordu 8-10arası sabah uyanıyordu uyku aralığına dikkat ediyordum. Şimdi ne oldu da bu bebek bu hale geldi ve sizler 9. Aydasınız yani bizim daha cokmu var düzelmesine😭bu arada dişlerimiz cıkmadı ama damaklar şiş:/