Birkullanici artık uzun süreler aç kalabiliyolar zaten dolayısıyla aç mı yatırdım diye korkmayın. İlk denemede benim endişem bu olmuştu. Ben şöyle yaptım , 40 dk bile sürddü bu arada ama emzirmden uyuttum. Önce kısa kısa sürdü bu uykular zamanla uzadı. Benim oğlum tamamen uyanıkken hala pek emmiyor. Uyutuyorum. Kalkmak üzere kıpırdanırlen emzirmeye başlıyorum zamanla daha uyanıkken emmeye başladı. Bu da 15 dk falan sürüyor.
Uyurken emzirdidğimde 1,5 saat sürdüğünü biliyorum zaten uykusunu kucağımda alıyor. Ben de insanım anne de olsam. Oğlunuza göre bir çözüm üretin. Otururken emzirin , siz uzanın, o da üstünüze uzansın öyle emsin , deneyin işte