BetulAskan sarılığı oldugu üçğn sürekli emmesi, doyması, hem gazını hemde kakasını cıkarması gerekir ki sarılığı atabilsin. Bende kıyamıyorum, inanın 16 gündür uyumuyorum. Ama bebeğimi herkesten daha cok düşünüyorum. İnsallah kendi acıkınca uyandığı günleride görürüm. Tavsiyeniz için tesekkürler, sizin umarım basınıza byle durumlar gelmez.