Merhabalar. Bebeğim 16 günlük. Bi haftadr uyandırmakta cok cok zorluk cekiyorum. Biliyosunuz en fazla 2 saat uyutup tekrar emzirmem lazım. Biraz sarılıgı vardı ama onunda ölçümünü yapıyoruz düşüyo. Sütte ve emmesinde sıkıntı yok uyanık oldugu sürece ama uyanmıyo. Gıdıklama, soyma, altını değiştirme, dusa sokma, çene altından uyarma, ayaklarını ve burnunu sıkma aklınıza ne gelirse hepsini yapıyorum inanın. Lütfen yardımcı olun bize, artık aglama krizlerine giriyorum uyanmayınca. Bekliyorum tavsiyelerinizi...