Hepinize cok tesekkür ederim hanımlar. Yani linç yemek için değil yardımlaşmak için açmıltım bu postu ama sağolsun bazı cok bilmişler yok doktora götür yok uyandırma yok bilmem ne diyor, kolay sanıyorlar. İki günde bi doktordayz zaten. Bu birazda huy bizdeki sarılıkda cabası oldu. Düştügüne eminim evet cünkü başta da dediğim gbi kaç kere kan verdik bilmyrm ölçüm yapıyrz yaptırıyrz zaten. Mamayıda düşürdüğü içün deniyim dedim sütümün daha daha faydalı oldugunu biliyorum zaten. Neyse hepinize tecrübeleri için tesekkürler. İyi günler dilerim.