Balbebekim Gece yatmadan yaparım genelde,oğlumda o saatlerde uyumuş olur çoktan daha sessiz ,sakin ,dingin ortam oluyor benim için rahat rahat yapıyorum bakımlarımı🥰
Gün içinde çok nadir yaparım, çünkü hafif makyaj ile evin içide olsa dolaşan biriyim ☺️gündüz yapsam bakım çöpe gidecek, cildim yorulacak ,bu sebepten gece yatmadan önce yarım saati bakıma ayırıyorum maske ,tonik ,peeling ,serumlar nemlendirici kremimi sürüp hoopp yatış moduna geçiyorum genelde🥰