Balbebekim her gün düzenli yıkama ürünü,tonik ve serum , göz altı kremi kullanıyorum.yaz oldugu için nemlendirme ihtiyacı duymuyorum dışarı çıktığımda güneş kremi mutlaka sürüyorum
haftada 1 kez maske kullanıyorum. 2 haftada bir manikürümü yapıyorum kendim ayda 1 kez pedikürümü yapıyorum.lazer ile kıl işi bitti uğraşmıyorum artık.tesettürlüyüm(dışarı çıktığımda göz altı kapatıcı ve hafif allık kullanıyorum )
ev içindede hep bakımlı olmaya özen gösteriyorum kızım çok şükür uslu bunları da düzenli bi kaç aydır yapabiliyorum bebekken daha zordu.