kirpapatyasi19 Kizlar acil kimyon cayi yapip icen varmi bebekte gaz icin iyi geliyormus icen varmi acaba
Duygu1403 kirpapatyasi19 3 ay boyunca her gün içtim 2 şer bardak günde evet bebeğin gaz çıkışına destek oluyor
Deletedmom_73 kirpapatyasi19 Hiç içmedim canım ama iyi geliyormuş diye duydum hiç kötü bir şey duymadım denemekte fayda var.
Duygu1403 kirpapatyasi19 bir fincan kaynar suya bir çay kaşığı dolusu koyuyordum o demlenirken dibe çöküyor sonra içiyordum. Bebekte gaz çıkışını kolaylaştırdığı gibi annede de gaz çıkışını çoğaltıp kokulu yapıyor haberiniz olsun 🤣
Annekokusu kirpapatyasi19 sabah akşam içiyorum hatta bazen gün içinde bile..frenchpress içine 2 çay kaşığı rezene 2 çay kaşığı kimyon atıyorum demliyorum, hem bol süt yapıyor hem de gaza iyi geliyor ayrıca çok zayıflattığı da doğru
Xnewmomx Duygu1403 toz kimyon olur mu? Ve ilk karıltırıp sonra mı posasının dibe çökmesini bekliyorsunuz?
Seymagirgin kirpapatyasi19 of süper birsey tane kimyon ama normal toz degıl gercekten cok sevıyorum tadınıda sütü artırması olay zaten
Gokturk_ kirpapatyasi19 oğlumda kimyonla karı koca olmuştuk 😂hergün iki kupa demleyip içerdim aşırı gazlıydı ona iyi geliyordu bende baya zayıfladım ama zayıflamaya yaradığını şuan öğrendim o yüzden bu kadar zayıflamışım
Kutayyy4250 kirpapatyasi19 gazlı dönemlerinde hergun mutlaka içerdim çok işe yaradığını düşünüyorum kolaylıkla gaz cikarabiliyodu