Gamzetrl Mesleğinize saygı duyuyorum. Benim fikirlerim duyumlarıma ve bunların sonucunda araştırdıklarıma göre şekilleniyor. Bir üniversitenin yaptığı incelemede yoğurdun içinde melamin çıktığını okumuştum. Bilinen bir süt ürünleri fabrikasında gıda mühendisi olarak çalışan bir yakınımın da anlattığı bazı şeyler pek iç açıcı değildi. Ki zaten mesele yoğurdun içeriği değil bence, tabi süt ve mayadan oluşur yoğurt, üzerinde de böyle yazar. O sütün yoğurt olana kadar kesilmemesi için mesela ne gibi uygulamalar yapılıyor acaba? Sütün içinde yağ bırakılıyor mu? Küf oluşumunu önlemek için nasıl kimyasallar kullanılıyor? Vs. Vs. ... Tamamen şahsi görüşüm; pakete girmiş, kullanım ömrü gayet uzun olan gıdaları mümkün olduğunca kullanmamak yönünde. Hele de bebeğim için. İsteyen istediğini yer, içer. İyi günler.