Topisko silaa66 kışın ben uzun kollu olmadan üşüyorum ya. Hatta bazen hirkayla patikle yatıyorum😂 nenelere dönüyorum. Kansızlık ve romatizma da var. Elimde bir örgüm eksik
Topisko bunemeselaa aynen. Bende pijama giye giye eskidi hepsi. Bakalım yeniliycem. Milletim dolabı elbise dolu olur. Benimki pijama kreasyonu 😂😂
silaa66 Topisko ben kolum kapalı olunca çatlarım corap bile giyemem evde asla nefes darlığı yaşıyorum resmen😂
Topisko silaa66 ben şort giysem başlıyor dizlerim sızlamaya😬 burnumun ucu üşüyor parmaklarım donuyor falan 😂 bu yaşta çöktüm resmen.
Halimea Topisko ben normalde tesetturlüyum ama evde askılı, şort , tayt , giyiyorum ,kapı çalınca uzun elbise geçiriyorum üstüme.
Minikkusuumm Dondurmalikahve yanlış anlamasınlar ama açık zaten evdede açık dışarda biz tesettürlüler abi olsun baba amca olsun dikkat ediyoruz
Karansmomm Topisko Topisko öyle birşey yok o rapor için gerekli doktorunuz uğraşmak istememiş sanırım colcisin yzdırabilirsin yazdırmadanda alabilirsin romatizma ağrıları için neticede ağrı bu azı coğu olmaz
Patron1bebeginannesi Topisko tayt rahat oluyor, bunu yazarken de tayt var şuan😂 güzel de duruyor yani üstüne askılı da giysen güzel bol t-shirt de giysen güzel,bide bürümcük kumaş pantolonlar var yazlık, baya rahatlar günlük de evde de giyersin
Topisko Patron1bebeginannesi şimdi bir tayt alma isteği geldi. Ama basenler aklıma gelince pıss diye söndü 😏
Dondurmalikahve Minikkusuumm Benim biraz da kendim rahat edemediğmden yoksa tabi ki de yanlış anlamasınlar kim nasıl rahatsa öyle giysin 🙂
ceriio Topisko şort askılı, sıfır kollu mini elbise falan filan çok sıcak anam 🥵🥵 saçlar da asla açık duramıyorum topuz sürekli 🥴