Topisko Selam kızlar. Evde ne giyiyorsunuz. Ben pijamayla duruyorum ya. Bu durumdan hiç memnun değilim ama pijama harici rahat edemiyorum. Eşimde çok geç geliyor işten. O da hep beni pijamayla görüyor. Artk güzel güzel giyinmek istiyorum tabi rahatimdan vazgecebilirsem. Sizler ne giyiyorsunuz? 👗👖
Asyaveannesi04 Topisko Pijama giyiyorum, işten gelince hemen soyunup dökünüyorum ne küpe ne saat hiç birşey kalsın istemiyorum rahat olmak bence en güzeli şort,crop giyiyorum bazen de
Dondurmalikahve Topisko Ailemle yaşıyorum babam olmadığı zaman şort atlet yani sıfır kol olunca kapri tişört.
seizetheday Topisko şort t-shirt ya da günlük rahat elbise havalar çok sıcak ben de eşim de rahatsız değiliz bu durumdan
Uykusuzanneler Topisko şort tişört kısa kollu askılı sıfır kol elimden gelse çıplak dolaşıcam o kadar sıcak 😅😅
Topisko Asyaveannesi04 en azından gün içinde farklı birşey giyiyorsunuz. Ben ev hanımı olduğum için hep pijama hep pijama😵
Topisko Dondurmalikahve kız dur şimdi babam olmadığı zaman yazmışsın. Linç gelir sana sapıkmisin o senin baban falan vs.
Topisko seizetheday şort tsort falan en iyisi sanırım ama pijama olunca hep bı yatma istediği oluyo psikolojik 🤦
sadekahve_bitter Topisko bnde ev hanımıyım bazen pijama bazen şort bazen eşofman günüm günümü tutmuyor
Dondurmalikahve Topisko Yok babam izin vermiyor ondan linçlemesinler dedemden duymuş bazen evde başını ört melekler gelmez diyor laf da anlamıyor 🥴erkek kardeşime bile şort giyince laf ederdi. Bende laf duymamak için öyleyim skskks
1Annevekizi Topisko ya yok yuh artık bunu da Linç yapacaklar babaya saygı diye bisey var. Ne yiyor ne içiyor bunlar ya pes
Fusunf Topisko linç değildeben babamın yanında normal giyimini giyiyorum saygılıyım da giyimle saygı olmaz bence tabi gidip gecelik giymem o ayrı amaa tayt crop giyiyorum geçen bizdelerdi
MommysMini Topisko valla aynı düşünüyorum ama rahatım ağır basıyor. Geçen gün makineye attığım bi pantolon çekmiş eşime söyledim nolcak kısa kısa giyersin evde dedi 😂 yani o da umursamıyor ne giydiğimi ben de eşofman tişört takılıyorum 😂
bunemeselaa Topisko ay bende öyleyim ya değişik değişik pijama takımları alıyorum crop şort lu askılı şortlu gibi çok sıcak tüm gün de onlarla geziyorum. Eşim diyor zaten bu pijamalara verdiğimiz parayla Playstationu mu yenilerdim diyo😀 bende değişik güzel karşılamak istiyorum arada bi yapıyorum ama sıcakta olmuyo ya hem bebe hem sıcak
Topisko bunemeselaa aynen. Bende pijama giye giye eskidi hepsi. Bakalım yeniliycem. Milletim dolabı elbise dolu olur. Benimki pijama kreasyonu 😂😂
Leyar Topisko İşten gelir gelmez şort ve askılı geçiriyorum üzerime. Saçlarda ev topuzu miss. Kışında tayt sweat olarak değişiklik gösteriyor 🥲
MeTeCa Topisko Değişiyor ama akşama kadar pijamayla durmamaya çalışıyorum genelde. Bazen tunik, bazen etek, bazen tayt, bazen sıfır kol ince pijamalarım var onları giyerim. Sürekli değişiyor ama en çok taytlı kombinleri beğeniyoruz 😄
Deletedmom104 Topisko valla mümkünse bişey giymemeye çalışıyorum hava aşşırı sıcak çünkü ama şort atlet genelde o bile yapışıyor insanın üstüne 🙄
sevimlienerji Topisko akşam işten gelince ilk iş üzerimi değiştirmek olur ama hiç pijama ile duramam şort yada tayt üzerine crop yada sıfır kol bişey giyerim hemen. Haftasonu da aynı şekilde pek pijama ile durmam