silaa66 romatizma ve kansızlık var. İlaç vermediler romatizmaya. Yeni kanun gelmiş. Belli bir seviye üzerine ilaç yazıyorlar mis. Benimkide o seviyeden biraz düşük çıktı romatizma değerim. Yani biraz daha yüksek olsaydı ilaç kullanabileceğim 😐 üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim