Sunam glcn1990 ben yeni 2.5 ay oldu adet gecikince korktum test yaptım negatif çıktı ama yinede içim rahat etmedi
efnannnnnn n_mzlmm cnm benim kırkım çıkalı 2 gün oldu korunmasız ilişki oldu dün ilaç kullanamazsın emzirirken dedi eczacı bana
minikkus22 heralde kuyuya taşı attı kaçtı o şam diyen. bildiri de mi gelmiyor kaç kişi soru sormuş. şam ne bi tek size mi özel koskoca tıp biliminde. hayret bi şey
irem_19 Obiranne_ iğnenin adını biliyormusun canım nerden vuruluyor ve bir yan etkisi olurmu emziren annelere
asrinhatasi Musabbb ablacım Şam dediğin diyafram mı kadın kondomu mu ben baya Google’da aradım bulamadım da. https://w3.bilkent.edu.tr/www/saglik-merkezi/genclik-danisma-birimi/ureme-sagligi/genel-korunma-yontemleri/
Musabbb asrinhatasi 9.spermisit ( sperm yok edici) işte bunu diyorum. Bizde bunlara şam deniliyor. Hani çocuklar ateşlendiğinde falan popodan koyarlar ya onun gibi oluyor ama vajinaya koyuyorsun
Juniorozturk n_mzlmm cerazette kullanmayı düşünüyorum ben de. Doktorum sütün tuz ve tad oranını değiştirdiği için önermedi ama red olacağını düşünmüyorum siz bir sorun yaşadınız mı?
Crazy-mom Ogretmennnnn_____ kasıklarimda ağrı olunca ben kaydığını anlıyorum ve benim eşim ilişki sırasında spirali hissettiğini söylemişti doktorlar ise eşler hissedemez diyor ama eşim hissediyorum demişti ve hastaneye gittiğimde kaymıştı ilişki pozisyonlarından dolayı da kayabiliyor ayrıca ağır bir seylere de girişmemek gerekiyor dikkat edin siz ve ayda 1 kontrollerinizi yapın mutlaka aksatmayın
Ogretmennnnn_____ Crazy-mom anladım inşallah kaymaz ya bende bi ayrı yok eşim hissediyorum felan da demedi bilemedim biz her ihtimale bide prezervatif kullanıyoruz