Ben aylık iğne oluyorum canım arkadaşlarım kullanıyordu çok memnunlar biri asla çocuk istemedi 3 yıldır korunuyor halen hamile değil biri iğneyi kesip hamile kalmak istedi ve kaldı bende 4 aydır kullanıyorum memnunum ilk başlarda adetimin rengini kahverengi gibi yaptı az az geldi uzun sürdü filan sonra düzeldi öyle oluyormuş zaten