Crazy-mom ben de şuan emziriyorum ve ikinciyi asla düşünmüyorum deri altı implant kimşnde aylarca kanama yapmış kimisi de çok memnun ama bi sürü yorum var cesaret edemiyorum spiralin kayma olayı da çok yüksek prezervatif eşim asla kullanmaz geri çekilmeyle korunuyoduk hamilelik öncesi de ama bu iyi bi yöntem değil zaten çok riskli hap da ben içmek istemiyorum nolursa olsun doğum kontrol hapı da olsa vücuda yabancı bir madde giriyor yani neden yan etkisini biz çekelim aslında en iyisi prezervatif ama eşim kullanmak istemiyor ben de napıcağımı düşünüyorum kara kara