aserra sabır dilemek daha kötü bence. Düşünce farkı olabilir. Burda hanımefendinin maalesef ki hatası mevcut. Ve bir şekilde bunu idrak etmek zorunda. Bunu yaşamamak için bizler de gözümüz kulağımız onlarda olacak şekilde hareket etmeliyiz. Yine belirtiyorum. Camı kapatıp kapıyı açmaya gitse şuan yavrusu onunla beraber olacaktı. Bu bir dikkatsizliktir. Çocuğun ayaklanmaya çalışırken yere düşmesi gibi basit bir şey değil. Çocuk cama tırmanacak kadar vakit bulabilmiş ki bu bir çocuğun yanlız bırakılabileceği kadar kısa bir süre değil. Bu hatadır.