ikiprensannesi53_ saldırmadım bende sana herşeyin saniyeler içinde olabileceğini söyledim. Ben evdeyken asla kapı pencere açmıyorum tek olduğum için korkuyorum bebeğim emekliyor ve şuan keşfetme ayında herşeye de çok merakı var ve balkonlarımızın alt kısımlarında açıklık var dublex merdivenlerinde kapılarımız yapılıyor sineklik yapım aşamasın da ben önlemimi alıyorum ama olur mu olur bir su içmeye giderim ederim diye tüm kapılarım kapalı.