slkmsncemile aserra sabır dilemek daha kötü bence. Düşünce farkı olabilir. Burda hanımefendinin maalesef ki hatası mevcut. Ve bir şekilde bunu idrak etmek zorunda. Bunu yaşamamak için bizler de gözümüz kulağımız onlarda olacak şekilde hareket etmeliyiz. Yine belirtiyorum. Camı kapatıp kapıyı açmaya gitse şuan yavrusu onunla beraber olacaktı. Bu bir dikkatsizliktir. Çocuğun ayaklanmaya çalışırken yere düşmesi gibi basit bir şey değil. Çocuk cama tırmanacak kadar vakit bulabilmiş ki bu bir çocuğun yanlız bırakılabileceği kadar kısa bir süre değil. Bu hatadır.
terazikadini Noname21 hayatımı düzen içerisinde sürdüğüm için bu kadar net konuşabiliyorum rabbim elden ayaktan düşürmediği sürecede kendime güvenim sonsuz
Ikicocukbiranne terazikadini Yine de böyle şeyler söylemek doğru değil. Arkadaşım ben mükemmel anneyim çocuğum düşmedi bile hiç diyordu çocukla karşıdan karşıya geçerken bir anda baygınlık geçiriyor yere kapaklanıyor hem bebek arabasına hem kadına çarpıyor araba. Kadının bacağı kırıldı çocuk arabayla birlikte düşüp yaralandı uzun süre iyileşemedi. Bazı şeyler elimizde olmuyor ki
Noname21 terazikadini cesaretiniz cahil cesareti belliki Allah yaşatmasın diyelim ne diyelim bazı şeyleri konuşurken korkmanızı öneririm
terazikadini Noname21 benim cesaretim değilde siz tamamıyla cahilsiniz orası belli, kendi hayatınıza bakın milletin yaşamını,davranışını, hayatını yargılamak kimseye düşmez. Benim hayatımda verdiğim kararlar söylediğim laflar da beni ilgilendirir sizi değil
terazikadini seninanonim evde başımıza gelecek bir olay değil bu, evim demirli olduğu için yattığı yatakta her zaman çevresi kapalı olduğı için çok zor bir ihtimal size göre büyük konuşmak bana göre tedbirli davranmak
Rubab_Mommy Ikicocukbiranne off içimde bişey koptu sanki😔Rabbim ailesine özellikle annesine Sabrlar versin😔Bu kaybı çok acıyken bide vicdan azabı eklenecek 😔😔ALLAH kimseye yaşatmasin 😔🤲
seninanonim terazikadini Bakın ev değişir yer değişir şartlar değişir. Anladığım kadarıyla müslüman değilsiniz saygı duyuyorum. Yoksa böyle sanki insan değilmiş beşer olup şaşmayacak gibi konuşmanızın başka sebebi olamaz
ymn2019 terazikadini bende aşırı psişik bir yapım vardır. Evde cam açmam sıcakta olsa vs birgn disari cikcaz hazirlanyrm küçük bardak termosa cay doldurdum ve ağzı kapatmadan tezgahta unutmusum oğlumda boşken onunla.oynar Allahtan alabilrmy.merhaba diye bana sordu eger ben gormeden alsaydı diye eli. Ayagma dolandı kendime br sure gelemedim alsaydı olacaklari düşünmekten cidden Allah korudu oglum bana sordu
terazikadini ymn2019 yürümeye başlayan eli kolu tezgaha vb yerlere uzanan çocuklara zaten ayrıca dikkat etmek gerekir herşeyi alabilirler çekmecelerden çatal bıçak kaşık bunları bile alıp kendilerini yaralayabilirler benimde benim bebeğim daha küçük emeklemeye başladığında evimde ona zarar verebilecek bir tek duvar köşesi ve kapı köşeleri var yürümeye uzanmaya başladığında da ona göre önlemimi alacağım elbet yan komşumunda evi demirli bebeği emekliyor sürekli cam a çıkıyor demirlere tutunup mermere oturuyor demir olmasa kaç kere düşmüştü o bebekte camların korumalı olması içimi rahatlatıyor benim de yürüyen bebekte illaki gözden kaçan anlar olur bu yüzden göz önünden ayırmamak gerek olabildiğince dikkat etmek gerek
Azizefe Ikicocukbiranne en çok kortugum şey bütün evi kapatırım hapisane gibi oldu ama oğlum için deger
Ikicocukbiranne terazikadini Daha bebeğin çok küçükmüş iki çocuk büyütüyorum anlık şeyler çok ciddi zarar verebiliyor her saniye yanında duramayaniliyorsun. Elimden tutup sokakta yürüttüğün çocuğun birden anlık elini bırakıp caddeye anlayabiliyor mesela.
terazikadini seninanonim öyle konuştuğumu kim söyledi ? müslüman olup olmadığımı kim söyledi ? ben size Hristiyansınız diyorum mu ? Tartışacaksanız bile edebinizle tartışın size özel değil herkes için diyorum konu dışına saptırmayın olayı konu neyse onun üzerine tartışın yok müslüman değilsin, yok anne değilsin olamazsın olamamışsın, yok,cahilsin,yok boş konuşuyorsun gibi terbiyesizce konuşacaksanız siz konuşmayın bilmiyorsunuz çünkü nasıl konuşalacağını da bir konu üzerinden nasıl tartışma yapılacağını da lütfen konu dışında da muhattap olmayalım. konu belli açılan post belli verdiğim cevap ( asla bebeğimi yalnız bırakmayacağım için sorun yok bizim açımızdan keşke dikkat etseymiş bişey yok inşallah bebekte camdanmı düşmüş) demişim hoşunuza gitmediyse benim problemim değil sadece camdan mı düşmüş kısmını cevaplar ya da cevaplamazsınız sakız gibi uzattıkça uzatmazsınız herkesin anneliği farklıdır her anne aynı değildir benim yaşantımı bilmiyorsunuz bilemezsiniz nasıl hareket ettiğimi de aynı şekilde. Herkes kendi anneliği ve çocuğı ile ilgilensin benim çocuğum düşer kalkar ya da hiç düşmez benim sorunum sizi ilgilendirmez
seninanonim terazikadini Sorun şu ki işte insan beşerdir şaşar. Bu yüzden büyük konuşmamalıdır . Öyle bir konuşuyorsunuz ki insan sadece herhalde müslüman değil diyor . Müslümansanızda bence ona göre konuşun bu kadar kibir yakışmıyor bir müslümana
Nesoooolera Ikicocukbiranne 😢😢😢Çok üzüldüm Allah rahmet eylesin ailesine sabırlar versin ne diyecegimi bilemiyorum