SinemArasBoran bencede emzirmeye devam et sağma bırak bebişşn emsin ve tatlı ye çay iç bol şekerli ben hep bir tatlı kaşığı bal atıyorum çaylarıma vede malt içeceği iç günlük 1 malt içeceği eksik olmaz bende. Benimde aynı senin fibiyi sütüm birden azaltı nerdeyse hiö yok gibiysi aha giti sütüm dedim moralini yüksek tut ve dediğim gibi yipip içeçeksin vede bol bol su içeceksin bmylece inşk.senşnde sütün tekrar gelir