SinemArasBoran Lütfen emzirmekten vazgeçme.Mama içse dahi boş boş bile olsa emzirmeye devam et.Doğum yaptığımda 1 damla sütüm gelmedi kuru kuru inanılmaz hırsla emdi yavrum.Sürekli emzirdim memeden düşmedi neredeyse şimdi 2 buçuk aylık ve çok şükür sütüm üstümü ıslatacak şekilde geliyor.En güzel en faydalı süt arttırma yöntemi keslinlikle ilk önce pozitif düşünce ve sonra çoookca emzirme.
Sütüm bitti gelmiyor düşüncesini sil kafandan ve al yavrunu koynuna saatlerce emzir.🙏🏻