SinemArasBoran canım benim üzülme sağlıklı olduğuna yanında olduğuna şükret , benimde sütüm az her gün ha gitti gidecek korkusuyla emziriyorum ama çokta takmamak gerekiyor galiba düşündükçe psikolojik daha yıpranıyor insan . Her emzirdiğim her kucağıma aldığım güne dua ediyorum annesiz bebekler aklıma geliyor dogumda bebeğini kaybeden anneler aklıma geliyor bin şükür halimize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻