Dupduru19 yanlış olmasın ama asgari ücret adı ustunde en asgari olandır ben çalışmışım kaç yıl okumuşum atanmisim ilkokul mezunu ile aynı almamam en doğalidir( asgari ücret alıp üniversite okumuş olanda var misal olarak soyluyorum) sonuçta okurken emek vermek dışında devletin okuluna yurduna esnafına da para kazandirdim ama bir gerçek varki asgari ücret alanda çoluğunu çocuğunu besleyebilecek güce sahip olmalı bu gücü devlet vermeli maaşa zam yapmak değil marifet ülkeyi zenginlestirebiliyormusun ben ona bakarım ama onlar kendi cebini doldurmak ile mesgul