Deletedmom_63 hip kullanıyoruz, 800luk 6-7 kutu alıyoruz. Her yerde 430, Carrefour da 420 lira… Oradan toplu sipariş veriyoruz 👌🏻 bir rahatsızlık dolayısıyla ilaç kullanıyoruz ve bez çok gidiyor, canı sağ olsun, sağlığı yerinde olsun canım oglumun 🤲🏻 hepimizin evladı sağlıklı olsun 🤲🏻 mesela bu ay rotarix var, gaz damlalari demir ilaçları yenilenecek… Mama olayını aile evlerine de stok yapıyoruz bizdeki kutular hariç, ne zaman nerede kalacağımız belli olmuyor ve mamamiz her yerde bulunmuyor… Risk alamam bu konuda… Ramazan Bayramı’nda annemlerdeydik ve mama bitti, ne kadar market gezdiysek yoktu ve olan tek migros kapalıydı… Eve dönüp stoktan aldık neyse ki… Bu olay sonrası aşırı pimpirikli oldum. Bez de minik pakeyler alıp bırakıyoruz ailelere…