witcher ben kimseye üzülmeyeceğim, ettafımda herkese yalvardım çok kötü olacak diye kimse aldırış etmedi, bende eşim de memuruz. Toplam maaşımız o yazılanlar kadar değil , evimiz yok ev kredisi bile vermiyor bankalar şu anda, birikmiş yok , ailelerden destek yok, burda kiralar 15 bin. Çalıştığımız için yol yemek giyim gibi ekstra masraflarımız var. Ve ona rağmen çok zor . Evet asgari ücret emekli çok daha vahim durumdalar. Kendi tercihimiz ülke böyle olmasını iatedi demokrasi denen bir şey var değil öi 🤔 din bu insanların inandıklrı bir sektör değildir. Her koyun kendi bacağından asılır. Bundan 100 sene önce de islamiyet vardı. Ne alimler ne peygamberler geldi geçti de din mi elden gitti? Ama bizim varandaşımız korkak, garantici ve malesef cahil.. Duyduklarıyla yaşıyor. Bu yüzden üzülmüyorum.