DerinTuana zam konu başlığında , botox konusu cok ilgimi çekti😂 bazı insanlar için ekmek makarna tüketmek kirayı ödeyebilmek dışında herşey lükstür. Zaten genel olarak malum partinin oy aldıgı kesimde budur. Birileri fakirleşmeden birileri zenginleşmez. Ama şunu asla kabul etmezler. Mümkün olsaydı zaten koşarak gidip çoktan yaptırmıslardı. Ve siz botox yaptırdıgınız için zenginsiniz , botox yaptırabiliyorsanız mevcut ekonomi sizin için iyi. Siz hala neyi eleştirip , hangi ekonomiyi kötülüyorsunuz? Deniyor aslında size😂 yani anlatamazsınız😅