Busrahumeyra Elena3838 valla bende napicagimi şaşırdım , inşallah çabuk atlatırız bu dönemi , böyle olunca insan çok üzülüyor 😔
Alparslanelif Elena3838 bende kullanmıyordum kıpkırmı olmuş bebeklerde olurmus pamukçuktan sonra isterseniz bi deneyin kaşıkla falan damağına deyince acıyor mu mama kaşığı ile biz öyle fark ettik verdiği ilaçla şükür atlattık nerdeyse memeyi bırakıyordu
Alparslanelif Elena3838 3 aylıkken başladı kendini geri itme ağlama uyku esnasında veriyordum bi sure sonra onu da istemedi çok zor zamandı ama şükür geçti 6 aylığız ilk defa mememi görünce seviniyor emmek istiyor mene reddi deyip geçmeyin bi kontrol edin ben çok cektim beredeyse bırakıyordum emzirmeyi
Busrahumeyra Sağ göğsümde hep ağlıyordu bende bugün şey denedim , sol göğsümu emzirir gibi tutup sağ göğsümu verdim vücudumu yan tuttum biraz , çok şükür ağlaması gayet normal emdi , isterseniz bir deneyin
Alparslanelif Elena3838 o oluyor maalesef ama emmeye başladığında geri düzeliyor o yüzden üzülmeyin kafaya takmak üzülmek emmıyo diye telaşa etmek hepsi sütün kesilmesi için sebeb
Busrahumeyra Elena3838 bu süreçte çok sabır gerekiyor atlatırız Allah'ın izniyle , bozma moralini süt içinde yeşil soğan çok iyi geliyormuş ve tabiki su
Yazilimcianne 3 4 aylıkken genelde oluyor meme reddi. Yalnız, sessiz bir odada emzirin, bir de ayakta emzirmeyi deneyin kararlı ve ısrarcı olun biz böyle atlatmıştık en kısa zamanda düzelir umarım 🙏🏻
Maryhoney Yazilimcianne biz 3 aylık olduk aynı şekilde ayakta zorluyorum emene kadar ölüyorum . Başka bi caresi yok mu ki 😭
Deryaa4319 Elena3838 canım benim de başıma iki üç kere geldi şakın pes etme pes edersen kaybedersin 10 aylık oldu bu süre zarfında yaptı bi hafta boyunca emmek istemedi zorlamadım iyice acıkınca emiyor illa sen pes etme yeter ki
Elena3838 Deryaa4319 emmedigi icin sutum baya azaldi cekince gelmiyor bazen ona daha sinirleniyor ben uzuldukce daha cok azaliyor sut sanirim insallah kolay atlatirim bu sureci
Elena3838 Alparslanelif insallah evet hakikaten stres cok etkiliyor gibi akisina birakmak lazim sanirim tesekkur ederim
deletedmom555 Elena3838 benimkide aynıydı iki hafta önce silikon göğüs ucuyla emziriyordum onuda almazsa yürüyerek Emzirdim Tam acıkana kadar bekleyip öyle emziriyordum işe yaradı bi dene istersen çok zor allah yardımcın olsun 💓
Yazilimcianne Maryhoney kısa bir dönem böyle oluyor maalesef ben bir de başbaşa çıt çıkarmadan emziriyordum onu denediniz mi
Melel2 Bizde 1 aydır aynı sorunu yaşıyoruz koltukta üzerine uzanıp memeyi tutunca kucağıma ancak alabiliyorum bu ne zaman bitecek artık kafasını çevirmekten ağlatıp onu yormaktan usandım😞
Maryhoney Yazilimcianne karanlığa götürüp ayakta veriyorum kollarım kopuyor ağzına alınca oturuyorum . Sürekli eli ağzında ve gündüz de eskisi kadar emmiyor zayiflicak galiba
Yazilimcianne Maryhoney uykudan uyandığında çok güzel emiyordu kızım bir de geceleri uyandırmadan emziriyordum. Zayıflamaz korkmayın sadece kilo alımı yavaşlar ama bu ayda normal. Size yazdıkça hatırlıyorum bir ara tüm evi geziyorduk emerken😔 Sabır, güç kuvvet diliyorum çok zorrr biliyorum çok da yoruluyorsunuz eminim birazcık gayet annesi normale dönecek 🙏🏻
Maryhoney Yazilimcianne inşallah teşekkür ederim 🥰 3 aylık şuan 2 aylıkken 6885 Gr di bakalım doktor ne der bu ay
Yazilimcianne Maryhoney kilosu güzelmiş maşallah kaçla doğdu. Kızım 3130doğdu 8.ayda 7kgdı. Gelişimine göre tabi ki en doğrusunu dediğiniz gibi doktorunuz söyler. Şimdi bunu düşünmeyin reddi yenmeye odaklanın ve inanın başaracaksınız bebeklerimiz için en güzel şey anne sütü🤗