Maryhoney kilosu güzelmiş maşallah kaçla doğdu. Kızım 3130doğdu 8.ayda 7kgdı. Gelişimine göre tabi ki en doğrusunu dediğiniz gibi doktorunuz söyler. Şimdi bunu düşünmeyin reddi yenmeye odaklanın ve inanın başaracaksınız bebeklerimiz için en güzel şey anne sütü🤗